سامسونگ گلکسی M13 بزودی منتشر خواهد شد

سامسونگ گلکسی M13 بزودی منتشر خواهد شد

سامسونگ گلکسی M13 بزودی منتشر خواهد شد

Samsung Galaxy M13 با شماره مدل SM-M135F_DSN در سایت گواهی بلوتوث SIG ظاهر شده است.

 

در این لیست هیچ جزئیاتی در مورد این گوشی ارائه نشده است، با این حال، انتظار می‌رود که نسبت به گلکسی M12 سال گذشته ارتقا یابد. البته در این میان، افشای اطلاعات و شایعات اخیر حکایت از چندین ویژگی و مشخصات کلیدی طراحی گلکسی M13 دارد. اعتقاد بر این است که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی است و روی پوسته OneUI مبتنی بر اندروید 11 اجرا می شود.

 

لیست بلوتوث SIG سامسونگ گلکسی M13 برچسب 5G همراه با گوشی را شامل نمی شود. گزارش‌های گذشته حاکی از آن است که گلکسی M13 برخلاف نسل قبلی خود، گلکسی M12 4G، یک گوشی 5G است. این گوشی می تواند از صفحه نمایش 6.5 اینچی فول اچ دی پلاس استفاده کند. همچنین گمان می‌رود که گوشی سامسونگ دارای باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی باشد و با 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. گلکسی M13 ممکن است بدون شارژر داخل جعبه فروخته شود.

 

پیش از این تصور می شد که این گوشی دارای یک دوربین چهارگانه باشد، اخیراً گفته شده بود که این گوشی دارای دوربین دوگانه در پشت با فلاش LED است. تصاویر زنده لو رفته از پنل پشتی آن نشان می دهد که می تواند با گزینه رنگ مشکی راه اندازی شود. گمان می‌رود کلیدهای تنظیم صدا و دکمه‌های پاور روی ستون فقرات سمت راست گلکسی M13 نصب شده باشند. علاوه بر این، دکمه پاور می تواند به عنوان یک اسکنر اثر انگشت دو برابر شود. انتظار می‌رود این گوشی مانند مدل قبلی خود دارای بریدگی قطره‌ای باشد.

منبع : gadgets360

محمدجواد حاجی پور
ارسال دیدگاه