طراحی نسخه Xiaomi Redmi Note 11 Pro لو رفته است

طراحی نسخه Xiaomi Redmi Note 11 Pro لو رفته است

Redmi Note 11 Pro به سمت عرضه جهانی خود که در 26 ژانویه برنامه ریزی شده است، نزدیک می شود و قبل از آن تاریخ، پوسترهای بازاریابی Redmi Note 11 Pro به صورت آنلاین منتشر شده است. مشخصات کلیدی گوشی هوشمند نیز به طور جداگانه اشاره شده است. گفته می شود که نوع جهانی این گوشی در مقایسه با خط تولیدی که سال گذشته در چین عرضه شد، دارای مشخصات متفاوتی است.

گفته می‌شود که نسخه 4G ردمی نوت 11 پرو دارای پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک هلیو G96 است، در حالی که انتظار می‌رود نسخه 5g این گوشی توسط Qualcomm Snapdragon SoC مجهز شود.

رندرهای لو رفته از گوشی های هوشمند طراحی مشابه با نوع چینی را نشان می دهد. Redmi Note 11 Pro آینده با نمایشگر سوراخ‌دار دیده می‌شود.

همچنین در رنگ های مشکی و آبی عرضه می شود. طبق اطلاعات فاش شده، Redmi Note 11 Pro می تواند از صفحه نمایش 120 هرتزی استفاده کند. دوربین های چهارگانه عقب به همراه فلاش LED در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی قرار گرفته اند. تنظیمات دوربین پشتی شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی است. پوسترهای بازاریابی فاش شده حاکی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی است.

مشخصات فاش شده نسخه های 4G و G5  Redmi Note 11 Pro توسط  MySmartPrice گزارش شده است.

منبع : gadgets

محمدجواد حاجی پور
ارسال دیدگاه