سامسونگ در حال کار بر روی یک برنامه تعمیر خودکار گلکسی با iFixit است

سامسونگ در حال کار بر روی یک برنامه تعمیر خودکار گلکسی با iFixit است

سامسونگ در حال کار بر روی یک برنامه تعمیر خودکار گلکسی با iFixit است

سامسونگ یک برنامه خود تعمیری جدید را معرفی کرد که به مشتریان گلکسی امکان دسترسی به قطعات، ابزارها و راهنماها برای تعمیر دستگاه های خود را می دهد.

 

این برنامه با همکاری راهنماهای تعمیرات محبوب و وب سایت قطعات iFixit است که با سازندگانی مانند Motorola و Steam در سرمایه گذاری های مشابه همکاری کرده است. گوشی های سری گلکسی اس 20 و اس 21 و گلکسی تب اس 7 پلاس در ردیف اول قطعات یدکی قرار دارند – اما نه آخرین خانواده گوشی های S22 سامسونگ.

 

کایل وینز، مدیرعامل iFixit به The Verge می‌گوید:

«ما با سامسونگ کار می‌کنیم تا راهنمای تعمیر و ارائه قطعات DIY آنها را بهبود ببخشیم. برنامه جدید به دنبال تغییر نظر اخیر اپل در اعلام یک برنامه سلف سرویس و همکاری مایکروسافت با iFixit برای تولید ابزارهای Surface است.

وینز افزود:

«واضح است که تولیدکنندگان تشخیص می‌دهند که نیاز به تعمیر دارند.

طبق بیانیه مطبوعاتی سامسونگ، مصرف‌کنندگانی که از این برنامه استفاده می‌کنند، به «راهنماهای بصری، بصری، گام به گام تعمیر» و همچنین ابزارهای مورد نیاز دسترسی خواهند داشت. Wiens به ما می گوید که راهنماهای سری Galaxy S20 در حال حاضر کامل شده اند و iFixit فعالانه روی نوشتن راهنماهای سری S21 و Galaxy Tab S7 Plus کار می کند.

 

ما از سامسونگ پرسیدیم که آیا برنامه‌ای برای عرضه قطعات برای گوشی‌های جدیدتر یا ارزان‌تر مانند سری گلکسی A وجود دارد یا خیر.

یکی از سخنگویان پاسخ داد:

“سامسونگ قصد دارد تا با بالغ شدن برنامه، دامنه محصولات، قطعات و قابلیت خود تعمیری را گسترش دهد.” اما برای دستگاه‌هایی که در زمان عرضه تایید شده‌اند، لیست قطعات اولیه شامل نمایشگر، شیشه پشتی و پورت‌های شارژ است.

منبع : theverge

محمدجواد حاجی پور
ارسال دیدگاه