حساب کاربری

یا

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بازی موبایل Exploding Kittens در پایان ماه می از نتفلیکس عرضه می شود

بازی موبایل Exploding Kittens در پایان ماه می از نتفلیکس عرضه می شود

نتفلیکس روز سه شنبه اعلام کرد Exploding Kittens ، عنوان جدید موبایلی که بر اساس بازی کارتی محبوب ساخته شده است، در تاریخ ۳۱ می به صورت رایگان برای مشترکین نتفلیکس در دسترس خواهد بود.

 

بازی جدید نسخه‌ای متفاوت از نسخه‌ای خواهد بود که از قبل در اپ استور و گوگل پلی در دسترس است و در زمان عرضه، دو کارت انحصاری خواهد داشت. در ادامه، نتفلیکس قصد دارد کارت هایی را بر اساس سریال انیمیشنی آینده که در سال 2023 وارد این سرویس می شود، اضافه کند.

 

نتفلیکس همچنین سه بازی موبایل دیگر را معرفی کرد که همگی در روز سه‌شنبه به عنوان بخشی از کتابخانه رو به رشد عناوین موبایل این سرویس در دسترس خواهند بود: Moonlighter، Townsmen – A Kingdom Rebuilt و Dragon Up. پس از انتشار هر چهار عنوان، نتفلیکس 22 بازی را به عنوان بخشی از کاتالوگ خود به حساب خواهد آورد.

 

خبر بزرگ: امروز Dragon Up، Moonlighter، Townsmen – A Kingdom Rebuilt را به طور انحصاری در تلفن همراه برای اعضای نتفلیکس در سراسر جهان راه اندازی می کنیم!

 

این شرکت برای اولین بار ابتکار بازی های موبایلی خود را در اوایل نوامبر در اندروید و یک هفته بعد در iOS راه اندازی کرد و از آن زمان تاکنون به طور پیوسته عناوینی را به این سرویس اضافه کرده است.

نتفلیکس همچنین چند استودیو، از جمله Night School، توسعه دهنده Oxenfree را خریداری کرده است.

 

نتفلیکس از آنجایی که گزارش از دست دادن مشترکین خود را برای اولین بار در بیش از یک دهه گذشته گزارش داد و اخیراً برخی از کارمندان خود را اخراج کرد، کمی دچار مشکل شده است.

منبع : theverge

موفق و پیروز باشید.

نوشته شده در تیم تحریریه چیاکالا

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول